Minősített Transzferár Asszisztens képzés

témák
  • kapcsolt vállalkozások /
  • transzferár /
  • cégcsoport átvilágítás /
  • ügyletek összevonása /
  • üzleti filozófiák /
  • iparágelemzések /
  • immateriális javak /
  • cash-pool /
  • karakterizálás /
  • kapcsolt ügyletek /
  • transzferár dokumentáció /
  • transzferár-adatszolgáltatás /
  • szokásos piaci ár /
  • összehasonlító ár /
  • TNMM /
  • transzferár szoftverek /
  • TP tapasztalatok /
  • cégstruktúrák /
  • csoportszervezet /
  • országonkénti jelentés /
  • MASTER file /
  • fődokumentum /
  • local file /
  • helyi dokumentum /
  • transzferár mentesülés /
  • kamat transzferár /

24 ÉLŐ ONLINE TANÓRA - 2024.10.30.-2025.01.08.

A kedvezmény érvényes még:
00 00: 00: 00
nap óra perc mp

4+1 érv, amiért a Minősített Transzferár Asszisztens képzés a legjobb karrierbefektetés

1.

Minősített képzés

A képzési program és a vizsga validálását a Magyar Okleveles Adószakértők Egyesülete szakemberei végzik.

2.

Prémium előadói gárda

A képzésen Magyarország vezető transzferár szakemberei oktatnak és biztosítanak lehetőséget konzultációra!

3.

Minősítő vizsga - nem kötelező!

Amennyiben a képzés végén sikeres vizsgát tesz a résztvevő, Minősített Transzferár Asszisztens tanúsítványban részesül, amellyel büszkén díszítheti irodájának falát!

4.

100% élő online, visszanézhető tanórák

A képzés közvetített ÉLŐ online órák keretében valósul meg, óráink bármikor és bárhányszor visszanézhetők, így nem szükséges elhalasztania programjait az online előadások időpontjában.

+1

100%-os pénzvisszafizetési garancia

Amennyiben nem elégedett a Minősített Transzferár Asszisztens képzéssel, a befizetett teljes képzési díját kérdés nélkül visszafizetjük a második képzési alkalomig.

Kinek ajánljuk a képzést?

Azok a pénzügyi-számviteli alapképzettséggel rendelkező szakemberek, akik szeretnék tudásukat hasznosítani, bővíteni, tevékenységüket specializált  területre kiterjeszteni, új, magas hozzáadott értékű szakmai terület munkájába bekapcsolódni.

A képzés megkezdésének feltétele:

  • Pénzügyi-számviteli ügyintéző vagy Vállalkozási ügyviteli ügyintéző vagy Mérlegképes könyvelő vagy Képesített könyvelő végzettség.
  • Regisztrációs díj kiegyenlítése. (A képzés díja 9.000 Ft regisztrációs díjat tartalmaz, melyet a jelentkezést követően számlázunk. A képzés indulását megelőzően felnőttképzési szerződés megkötésére kerül sor, mely alapján kerül számlázásra a képzési díj fennmaradó része.)

A képzéssel szerezhető ismeretek és készségek:

A résztvevő képes lesz a minősített transzferár szakértő által meghatározott elemzéseket elvégezni, adatbázisokat profi szinten használni, kiválasztott módszert a megadott paraméterek alapján a jogszabálynak megfelelően dokumentálni.

Vizsga:

A vizsga típusa, teljesítése: 120 perces írásbeli feladatsor (minimum teljesítés: 60%)
A vizsga díja: első alkalom díjmentes, további vizsga díja 14.980 Ft+áfa
A vizsga sikeres teljesítése esetén a Magyar Okleveles Adószakértők Egyesülete és a PENTA UNIÓ Zrt. által kiállított Certifikát kerül átadásra. A vizsga nem kötelező, azonban a tanúsítvány kiállításának feltétele.

A képzés szakmai felelősének ajánlásával:

 

TÓTH RITA
alelnök, MOKLASZ

"A nemzetközi és hazai egyértelmű folyamatokat elemezve, a szakma specializálódásának gyakorlati igényét felismerve a PENTA UNIÓ Zrt. és a Magyar Okleveles Adószakértők Egyesülete (MOKLASZ) a szakmai tanácsadó szervezetekkel együtt vállalta és elindítja az adótanácsadó szakma specializálódását elősegítő képzési programjait.

A jelen speciális képzés az adózás legjelentősebb, legbonyolultabb, kiemelt ellenőrzési területnek számító, legmagasabb szankció rendszerrel terhelt területe.

A képzés tematikája a nemzetközi- és hazai szabályozás egyes részterületeire sepciális, naprakész elméleti és gyakorlati ismereteit egyaránt magában foglalja, kitérve a transzferár dokumentáció kérdéseinek részleteire az alkalmazott adatbázisokra és használható adótanácsadói szoftverekre. Hasznosíthatóvá tesszük az adóhatóságok és az adótanácsadók ellenőrzési tapasztalatait. Bemutatásra kerülnek az ellenőrzési dokumentuáció pótlását, készítését elősegítő szoftvereket.

Minden témakörhöz a szakma európai és hazai törvényelőkészítés és/vagy tanácsadási gyakorlat területén elismert, meghatározó szakembereit kértük fel.

A képzés elismertségét most nem az államigazgatási háttér, hanem a szakmai program, az előadók, az elsajátított tudás, a képző és szakmai támogató háttérintézmények elismertsége és tapasztalata garantálják.

A képzés kimeneteként a sikeres vizsgát követően olyan Minősített Transzferár Asszisztens Certifikát (magyar és angol nyelven) kerül átadásra, amely objektív címként, elismert minőséget jelentve lesz hivatkozható a résztvevők hazai és nemzetközi tevékenysége során.

Legyen Ön is "Minősített Transzferár Asszisztens"!"

 

 

             

A validálást a Magyar Okleveles Adószakértők Egyesülete végezte!
 A képzés szakmai tartalmát, a záróvizsga feladatsorát a MOKLASZ, KONDOR-Holding Kft., LeitnerLeitner, Mazars Kft., NAV, NIVEUS CONSULTING GROUP, PM, PWC, RSM Hungary Zrt. szakértői állították össze.
Jelentkezem

A képzés témái, előadói

Konszolidálás vagy összevonás
Munkácsi Márta, alelnök, MOKLASZ
Tóth Rita, alelnök, MOKLASZ

Gazdasági környezet, iparágelemzés
Mekler Anita, partner, PWC

Immateriális javak beazonosítása azok cégcsoporton belüli funkciói és érték meghatározása
Maqsoudi Ali, osztályvezető, transzferár osztály, NAV

Cégcsoporton belüli ügyletek feltérképezésem beazonosítása
Fotiadi Ágnes, transzferár igazgató, LeitnerLeitner

Transzferár dokumentáció formális és tartalmi követelményei
Pásztor László, transzferár üzletágvezető, adószakértő, partner, KONDOR-TP Kft.

Szokásos piaci ár meghatározásának módszerei
Szabó Rudolf, üzletágvezető, transzferárazási szolgáltatások, NIVEUS CONSULTING GROUP
Szabó Ákos, menedzser, transzferárazási szolgáltatások, NIVEUS CONSULTING GROUP

Szokásos piaci ár meghatározásához adatbázisok, szoftverek iparáganként
Maqsoudi Ali, osztályvezető, transzferár osztály, NAV
Baranyai Dénes, szenior menedzser, Mazars Kft.
Berthold Tamás, KBCC vezető, szenior transzferár menedzser, KONDOR-TP Kft.
Kiss Péter, okleveles adószakértő, ügyvezető, TruTax Kft.

Jelentkezem

Előadó szakértők

(Az előadó(k) megváltoztatásának jogát fenntartjuk.)

  • Baranyai Dénes

    Baranyai Dénes

    senior transzferár menedzser, Mazars Kft.

  • Bertold Tamás

    Bertold Tamás

    KBCC vezető, szenior transzferár menedzser, KONDOR-TP Kft.

  • Fotiadi Ágnes

    Fotiadi Ágnes

    transzferár igazgató, LeitnerLeitner

  • Kiss Péter

    Kiss Péter

    okleveles jövedelemadó-szakértő, TruTax Kft.

  • Maqsoudi Ali

    Maqsoudi Ali

    osztályvezető, transzferár osztály, NAV

  • Mekler Anita

    Mekler Anita

    partner, PWC

  • Munkácsi Márta

    Munkácsi Márta

    alelnök, MOKLASZ

  • Pásztor László

    Pásztor László

    transzferár üzletágvezető, adószakértő, partner, KONDOR-TP Kft.

  • Tóth Rita

    Tóth Rita

    alelnök, MOKLASZ

Képzési díj
130.000 Ft + ÁFA / fő

Kedvezményeink egymással nem összevonhatóak! A kedvezmény érvényesítésének feltétele a díjbekérő határidőre történő kiegyenlítése.

Jelentkezzen most 2 egyszerű lépésben!

Válasszon Minősített Transzferár Asszisztens képzés képzéseink közül!

1. Válasszon időpontot! Kattintson a fehér körbe!

Kérjük előbb válasszon időpontot!

Rendben
Képzési forma
Indul
Kontaktórák
Helyszín
Ütemezés
Minősített Transzferár asszisztens
2024.10.30
6 alkalom
Szerda 
16:00-19:15
Online
Ütemezés
A képzés tervezett ütemezése*
Indul
Vége
Minősített Transzferár asszisztens (24 óra)
2024.10.30
2025.01.08
*Az információ tájékoztató jellegű.
2. Adja meg adatait!
Mi történik, ha jelentkezem?
Tudnivalók az e-mail címhez
Más időpontot választok

Mi a jelentkezés folyamata?

A jelentkezéstől a képzés indulásáig az alábbi lépésekre számíthatsz:

  1. Töltsd ki az alábbi űrlapot a személyi igazolványod (!) alapján, majd kattints a "JELENTKEZÉS" gombra!
  2. E-mailben igazoljuk vissza a jelentkezésedet, felhasználóneved/jelszavad a TudásTérbe és a további teendőket. 
  3. Külön e-mailben érkezik a regisztrációs díjról szóló számla.
  4. A képzés indulása előtt 1-2 héttel emailt küldünk a Beiratkozási varázslóról.
  5. A képzés indulása előtt néhány nappal e-mailben küldjük az elektronikus felnőttképzési szerződést.

Az e-mail címe alapján hozzuk létre az Ön személyes Hallgatói oldalát, ahol bejelentkezést követően személyre szabottan tudja használni az egyes funkciókat.

Kérjük, hogy e-mail címe megadásakor figyeljen az alábbiakra:

  • A hétköznapokban használt e-mail címet adjon meg, mert ide fognak érkezni a képzéssel kapcsolatos tudnivalók e-mailben.
  • Saját e-mail címét adja meg (NE info@cegnev.hu), mert személyes adatait, vizsgaeredményeit stb. ezzel tekintheti meg.
  • Kérjük - amennyiben lehetséges - kerülje az alábbi Magyarországon ingyenesen elérhető levelező rendszerek használatát, mivel azok üzembiztonsága sokszor nem megfelelő és így a fontos üzenetek nem jutnak el Önhöz: freemail.huindamail.huvipmail.hucitromail.hu
  • A szakmai anyagokat a Hallgatói oldal „Szakanyagok” menüpontján keresztül éri majd el.
  • Amennyiben visszatérő résztvevőnk, kérjük, hogy következetesen ugyanazt az e-mail címet használja, hogy az egyes oktatási események anyagai egyszerre jelenjenek meg Hallgatói oldalán.
PENTA UNIÓ

PENTA UNIÓ

Oktatási Centrum

A böngészője elavult.

A PENTA UNIÓ weboldalának fejlesztésekor arra törekedtünk, hogy az oldal böngészése
a lehető legegyszerűbb és legkényelmesebb legyen. Ennek érdekében a legfrissebb
technológiákat alkalmaztuk, melyek közül néhány kezelésére az Ön böngészője nem
alkalmas. A teljeskörű felhasználói élmény érdekében javasoljuk, hogy frissítse böngészőjét.

Frissítse böngészőjét ingyenesen...

firefox

...vagy böngésszen tovább

Kérjük válassza ki egyéni adatkezelési hozzájárulását! A weboldal használatával elfogadja az adatkezelési szabályzatunkat: Adatkezelési szabályzat.
Elengedhetetlen Statisztika Marketing ELFOGADOM